Opi kaikkea xCMS-verkkohotelliratkaisuista ja Pago-palvelusta.

 

Selaa kaiken tiedon xCMS-verkkohotelliratkaisuista, Pago-maksupalvelun toteutuksesta ja Hosticon lanseeraamasta uudesta verkkotukisovelluksesta.

Hostico / blogjolloin Andrea Zemba
xCMS & Pago

xCMS Hosting - hallinnoitu hosting

Isäntäpalveluntarjoajana Hosticon vastuulla on pitää tarjotut palvelut (verkkosivut, sähköposti, ftp, dns jne.) toimintakunnossa. Kuitenkin, usein asiakkaiden tarpeiden ja pyyntöjen vuoksi, osallistumisemme ylittää nämä rajat ja sisältää sekä konfiguraatioiden (asennukset/poistamiset/päivitykset) suorittamisen asiakkaan käyttämän verkkosovelluksen tasolla että erilaisten ehdotusten tai neuvojen antamisen eri sovellusten käytöstä, konfiguroinnista, optimoinnista ja suojaamisesta.

Koska meillä on päivittäin vuorovaikutusta asiakkaidemme ja siten myös heidän sovellustensa kanssa, olemme havaitsseet, että suuri osa niistä ei ole lainkaan optimoituja/varmistettuja, ja nämä ovat itse asiassa pääaiheita, joita keskustellaan sovellusten/verkkosivustojen omistajien ja käyttäjien kanssa. Näiden vuorovaikutusten kautta olemme tunnistaneet tarpeen palvelulle, joka täydentää hosting-palveluja ja käsittelee suoraan asiakkaiden hallinnollisia tarpeita.

Sen vuoksi olemme päättäneet lanseerata lisäpalvelun hostingille, joka vastaa tähän tarpeeseen ja ottaa tehtäväkseen asiakkaan sovelluksen hallinnan, turvaamisen ja optimoinnin.
Näin ollen asiakkaat, joilla ei ole aikaa tai asiantuntemusta sovelluksen hallintaan, voivat kääntyä palveluidemme puoleen pitääkseen sovelluksen/verkkosivuston hyvässä toimintakunnossa.

Siten, alkaen tänään, xCMS -palvelu on saatavilla kaikille Hostico-asiakkaille lisäoptiona, joka voidaan lisätä olemassa olevaan hostingpakettiin tai siihen, jota ollaan tilaamassa.

Palvelu on tällä hetkellä saatavilla vain WordPress-, Woocommerce-, Prestashop-, OpenCart-, Magento-, Joomla-, Virtuemart- ja Drupal-sovelluksille, mutta lista saattaa muuttua tulevaisuudessa riippuen kysynnästä jollekin sovellukselle tai toiselle.

Palveluhinta

Hallintapalvelulla on alkuperäinen verkkosivuston haltuunottomaksu, joka sisältää sivuston/sovelluksen eheyden, turvallisuuden ja optimoinnin näkökohtien analyysin. Analyysin jälkeen tarvittavat toimenpiteet toteutetaan sovelluksen/sivuston suojaamiseksi ja optimoimiseksi. Sivuston pitäminen optimaalisissa parametreissa edellyttää kuukausittaista hallintomaksua.

Raskaasti tartunnan saaneen sivuston tapauksessa voi olla tarpeen maksaa enintään 100,00 €:n lisäpuhtausmaksu desinfioinnista.
Asennusmaksu on erillinen, eikä se sisällä ensimmäisen kuukauden tilausmaksua.

Asennus / Oikeuden siirto
Kuukausitilaus
200,00€
25.00€


Työaika

Vaikka se tarjotaan lisäpalveluna, se toimii tällä hetkellä rajoitetuilla aukioloajoilla klo 08:00 - 16:00 maanantaista perjantaihin. Aikataulu muuttuu palvelun kysynnän mukaan.

Merkitsemme tietojenvaihdon tämän palvelun osalta, tänään alkaen uusi osasto on käytettävissä, nimittäin xCMS.
Tämä osasto on tällä hetkellä käytettävissä vain puhelimitse ja sähköpostitse osoitteessa xcms@hostico.com.
Pyyntöjen määrän mukaan se saatetaan tulevaisuudessa toteuttaa vaihtoehtona chat-tukijärjestelmälle.

Lisätietoja hallitun hostingin tarjoamista palveluista ja niille asetetuista ehdoista saat käymällä sivuilla xCMS ja xCMS ehdot.

Esitetyt hinnat eivät sisällä arvonlisäveroa, ja ne laskutetaan RON:issa BNR:n vaihdon mukaan laskutuspäivänä.


Maksu

Hosticolla pyrimme aina toteuttamaan palveluja tai toimintoja, jotka tukevat asiakkaitamme. Samalle periaatteelle perustuen päätimme toteuttaa Pago-palvelun laskujen maksamiseen.
Yhteyden ottaminen Hostico-tilillesi Pago:n kautta tapahtuu syöttämällä ainutlaatuinen asiakastunnus. Tämä tunnus on saatavilla Hostico-asiakastilillä, henkilödataa sisältävässä osiossa sekä myönnetyissä laskuissa.
Näin ollen asiakkaat, joilla on Pago-tili, voivat nyt maksaa Hostico-laskunsa sitä kautta.

Verkkotuki

Ollessamme tyytymättömiä Hosticon verkkotuessa käytettyyn sovellukseen, päätimme kehittää oman tukisovelluksen, joka on jo toteutettu.
Tämä on luotu keskittymään nykyisiin tarpeisiin ja koska se on kotimainen projekti, uusia toimintoja voidaan lisätä milloin tahansa avustuksen parantamiseksi.
Uuden sovelluksen käyttöönoton etuja ovat: alhaisempi verkkosivuston latausaika, parempi reagointikyky keskustelujen käsittelyssä ja mahdollisuus ladata tiedostoja sekä asiakaspäästä että Hostico-operaattoreiden puolelta.

Osastot

Sisäisen analyysin seurauksena, joka koskee sekä asiakaskontaktin helpottamista että tehtävien parempaa organisointia, päätettiin yhdistää Tietohallinto-osasto Kaupalliseksi osastoksi.
Rajoitettu määrä vaihtoehtoja helpottaa asiakkaan valintaa, nopeuttaen yhteydenottoa meihin.
Sisäisesti molempien osastojen pyyntöjä käsiteltiin samalla osastolla, nimittäin Kaupallisella, joten tämä yhdistyminen korostaa paremmin Hosticon sisäistä organisointia.

Hostico-tiimin kontaktoimisen vaihtoehdot ovat tänään seuraavat:

Osasto
Sähköpostiosoite
Kuvaus
Kaupallinen
tuoteinfo, maksut, kumppanuus, jne.
Tekninen
tekninen tuki Hostico-palveluista
xCMS
Hosticon hallinnoima CMS-tuki
Hostico / blogJulkaistu 16-04-2020