Käyttöehdot

Käyttöehdot

Hienot Projektit OY
Hienot Projektit OY
sisältö

I. Yleistä
II. Sopiminen
III. Soveltuvuus
IV. Rahoitus
V. Domaineja
VI. Vastuu
VII. Tietojen eheys
VIII. Tuki / Avustus
IX. RESELLER-suunnitelman / VPS-suunnitelman säännöt
X. Sisältöpolitiikka
XI. Käyttöpolitiikka
XII. Resurssit
XIII. Voimassaolo

I. Yleiset

Sanan "Hostico" käyttö näissä ehdoissa ja säännöissä tunnistaa yrityksen S.C. Awesome Projects S.R.L., joka sijaitsee Maramureșissa, Sighetu Marmației, Str. Mihai Viteazu nr. 8, palveluntarjoajana. Hosticon tarjoamat palvelut on suunnattu yksityishenkilöille, oikeushenkilöille, oikeuslaitoksille jne., joilla on laillinen kapasiteetti olla osapuoli sopimusyhteistyössä. Ehdot, säännöt ja kuvaus tarjoamien palvelujen toiminnasta, joihin tässä asiakirjassa viitataan ulkoisina linkkeinä, ovat oleellinen osa näitä Ehtoja ja Sääntöjä. Lisäehdot ja -säännöt, vaikka ne olisivat tunnettuja, eivät ole osa tätä asiakirjaa, ellei niitä ole nimenomaisesti esitelty ja keskinäisesti tunnustettu.

Hostico on yksinomainen omistaja kaikille verkkosivustolla saatavilla oleville materiaaleille ja tiedoille. Verkkosivuston asiakkaat tai vierailijat eivät voi kopioida, toistaa, jakaa, julkisesti viestiä tai välittää mitään tällaista materiaalia tai sen osia missään muodossa tai millään keinoin.

Hostico pidättää oikeuden keskeyttää tarjotut palvelut, jos alla olevia ehtoja rikotaan tai jos vastausta näihin rikkomuksiin ei saada ajoissa. Hostico pidättää myös oikeuden luovuttaa asiakastietoja Tietosuojakäytännön mukaisesti täyttääkseen kaikki lakisääteiset vaatimukset. Mikäli tätä luovutusta ei tarvitse pitää luottamuksellisena, asiakasta tästä asianmukaisesti tiedotetaan.

Hostico pidättää oikeuden poistaa minkä tahansa tilin 15 päivän ilmoitusaikaa käyttäen. Tässä asiakirjassa mainitsematon ehto on avointa tulkinnalle ja muutoksille Hosticon toimesta ilman ennakkoilmoitusta.

II. Sopimus

Edellytys näiden ehtojen ja määräysten hyväksymiselle on tarpeen kaikissa Hosticon tarjoamien palveluiden ostamiseen liittyvissä pyrkimyksissä. Kun asiakas tekee tilauksen, hän aloittaa sopimuksellisen yhteistyön Hosticon kanssa. Vahvistamme tämän aloittamisen välittömästi, mutta tämä vahvistus ei edusta velvoitetta asiakkaalle tai Hosticolle jatkaa tilauksen aktivointia.Pidätämme oikeuden hyväksyä tai hylätä asiakkaan tilaus tutkittuaan tilauksen aitoutta ja luottamustasoa, jonka asiakas esittää tilauksen suhteen.

Tehdessään tilauksen asiakas vakuuttaa ja takaa omalla vastuullaan, että hänellä on laillinen kapasiteetti ostaa Hosticon tarjoamia palveluja itselleen tai edustamalleen yritykselle.
Hänen on täytettävä kaikki henkilöllisyyteen liittyvät kentät oikeilla ja voimassa olevilla tiedoilla, jotka ovat tarpeen yhteistyölle Hosticon kanssa. Asiakas on tietoinen siitä, että virheellisten tai puutteellisten tietojen antaminen voi vaikuttaa Hosticon kykyyn tarjota tilattuja palveluja ja tietyissä tilanteissa voi johtaa näiden palvelujen aktivoinnin kieltämiseen Hosticon toimesta. Asiakkaan antamia tietoja käsitellään ja hallitaan Tietosuojakäytännön sekä Tietojen käsittelysopimuksen mukaisesti.

III. Soveltuvuus

Näitä määräyksiä sovelletaan kaikkiin Hostico-asiakkaisiin, jotka omistavat mitä tahansa verkkosivustolla tarjottuja paketteja tai palveluita, palveluiden käyttö tapahtuu vain näiden Ehtojen ja Edellytysten mukaan, ja ne koskevat kaikkia sopimussuhteita asiakkaan ja Hosticon välillä. Lakia, jonka mukaan nämä ehdot ja edellytykset toimivat, sovelletaan yhteistyön aloittamishetkellä. Hosticon tarjoamat palvelut sopimuksen puitteissa ovat niitä, jotka ovat saatavilla verkkosivustolla Hostico.

On kaikkien mahdollisten tulkintojen tunnistaminen näistä ehdoista sekä kaikkien mahdollisten tilanteiden kattaminen, jotka voivat ilmetä, lähes mahdotonta. Siksi kaikki tilanteet tai ehdot, joita ei esitetä suoraan tai epäsuoraan tässä asiakirjassa, kuuluvat Hosticon tulkintaan.

IV. Taloudellinen

Yleinen

Nykyiset hinnat ovat niitä, jotka näkyvät Hostico verkkosivustolla.
Valitusta palvelusta riippuen laskutusjakso voi vaihdella. Kaikki maksut tehdään Hosticon myöntämän pro forma -laskun perusteella. Asiakas suostuu maksamaan palveluista etukäteen ajanjaksolta, jolloin niitä annetaan.
Riippumatta käytetystä valuutasta hintojen näyttämisessä, laskut ja maksut käsitellään RON:issa BNR:n vaihtokurssilla laskutuspäivänä, voimassa olevan lainsäädännön mukaisesti.

Toimitus

Laskut lähetetään sähköisessä muodossa sähköpostitse liitteinä ja niitä voidaan ladata milloin tahansa asiakastililtä. Pyynnöstä ne voidaan myös lähettää valtuutettujen työntekijöiden allekirjoituksella. Mikäli asiakas pyytää laskujen lähettämistä fyysisessä muodossa, toimituskustannukset maksaa asiakas.

Siirto/Pysäyttäminen/Palauttaminen

Hosticon tarjoamat hosting-palvelut ovat aktiivisia oletusarvoisesti 7 päivän ajan eräpäivän jälkeen, joka on esitetty pro forma -laskussa.
Palvelut, jotka Hostico ostaa muilta tarjoajilta (esim. verkkotunnukset, lisenssit, SSL-sertifikaatit) voidaan uusia vain maksun yhteydessä, ja niiden voimassaoloaika on yhtä pitkä kuin pro forma -laskun eräpäivä.
Asiakkailla on mahdollisuus pyytää maksun lykkäämistä Hosticon hosting-palveluille milloin tahansa. Lykkäys voidaan myöntää enintään 14 päivän ajaksi eräpäivästä, joka liittyy hosting-pakettiin. Poikkeustapauksissa, Hosticon tukitiimin tekemän perusteellisen tilanteen arvioinnin jälkeen, mahdollista poikkeusta voidaan harkita, jolloin maksun lykkäystä voidaan myöntää yli 14 päiväksi.

Asiakastilit, jotka eivät ole maksaneet palvelumaksuja viimeistään 7 päivää eräpäivän jälkeen, joka on esitetty pro forma -laskussa, suspendoidaan automaattisesti ilman maksutodistusta tai lykkäyspyyntöä.
Maksutodistus johtaa vain tilattujen/pidätettyjen palvelujen aktivointiin/aktivoimiseen, ja lasku julkaistaan vain hetkenä, jolloin maksettu summa näkyy yhdessä Hosticon pankkitileistä.
Hostico pidättää oikeuden avata/aktivoida tilit vain kaikkien asiakkaalta erääntyneiden maksujen täysimääräisen maksamisen jälkeen.

Maksamatta jättäminen

Hostico pidättää oikeuden vähentää etukäteen maksettujen palveluiden voimassaoloaikaa asiakkaan maksamatta jääneistä palveluista johtuvien veloitusten kattamiseksi.
Tämäntyyppinen hyvitys perustuu laskutettuihin proforma-laskuihin.
Hostico pidättää oikeuden keskeyttää asiakkaan tili, jos laskua ei makseta eräpäivään mennessä, joka on merkitty laskussa.
Jos maksamatta jääminen ylittää 30 päivää, tili yhdessä kaikilla olemassa olevilla tiedoilla poistetaan automaattisesti palvelimelta.
Mikä tahansa myöhempi pyyntö tietojen hankkimisesta tai palauttamisesta tililtä tuolloin poistamisen yhteydessä, mikäli varmuuskopioita on vielä olemassa, käsitellään vähintään 2 tuntia tukea varten jakamattomille paketeille ilman jälleenmyyjän oikeuksia, ja 4 tuntia tukea paketeille, joissa on jälleenmyyjän oikeudet tai VPS.
Lisäksi tarvittava aika riippuu hosting-paketin tyypistä sekä siihen liittyvien tietojen määrästä.
Palauttamiseen tarvittavat tukitunnit määritellään ja ilmoitetaan asiakkaalle Hosticon teknisten operaattoreiden suorittaman analyysin jälkeen.

Päivitys / Alennus

Asiakkaalla on mahdollisuus päivittää tai alentaa ostettuja palveluita milloin tahansa. Päivityksestä veloitetaan vain erotus alkuperäisen paketin ja paketin välillä, johon päivitys tehdään, jäljelle jääneestä ajasta, joka on maksettu etukäteen alkuperäisestä paketista. Alennuksesta jäljellä olevaa hyvitystä voidaan käyttää liitetyn palvelun laajentamiseen, mutta suosittelemme konsultoimaan Hosticon tiimiä erityistarpeistasi ennen näiden toimintojen suorittamista.
Alennukseen liittyvä hyvitys lasketaan vain etukäteen maksettujen koko kuukausien osalta suhteessa palvelupyynnön päivämäärään ja seuraavaan eräpäivään.
Päivitys-/alennustoimenpiteet tai siirtymiset uuteen tarjontaan suoritetaan ilman kuluja vain kerran 60 päivän aikana. Mikäli samanlaista pyyntöä esitetään tuona aikana, Hostico pidättää oikeuden veloittaa proseduurista tuen aikoina.
Päivitys-/alennustoimenpiteet, jotka sisältävät tilin yhdistämisiä, riippumatta ajanjaksosta, jolloin ne suoritetaan, veloitetaan ostettujen tukituntien puitteissa.
Päivitys-/alennustoimenpiteet, jotka sisältävät ohjauspaneelin vaihtamista asiakkaan tekemän pyynnön perusteella, veloitetaan ostettujen tukituntien puitteissa.

Palvelut, joiden esittely käyttää arvoja vähimmäisen ja enimmäisen välillä ('alkaen' - 'asti'), näyttävät hinnan vähimmäisarvoille. Saatavilla olevat arvot esitetyn enimmäisen mukaan voidaan valita maksua vastaan sekä tilausprosessin aikana että myöhemmin.

Raha Takaisin

Asiakkaalla on oikeus pyytää hyvitystä Hosticolle maksetuista palveluista milloin tahansa, kuitenkin niiden palautus tapahtuu seuraavien ehtojen mukaisesti:

  • jos pyyntö tehdään 30 kalenteripäivän kuluessa tilauksen aktivoinnista, asiakas saa täyden hyvityksen paitsi tapauksissa, joissa on ollut tietojen siirtoa ulkoiselta tarjoajalta, tällöin siirtoon tarvittavien avustustuntien määrä vähennetään;
  • jos pyyntö tehdään yli 30 kalenteripäivää asiakkaan tilauksen aktivoinnin jälkeen, palautetaan vain jäljellä olevien täysien kuukausien maksettu määrä (liittyen operaation pyyntöpäivään ja seuraavaan eräpäivään);
  • Jos pyyntö kyseisestä verkkotunnuksesta on jo tehty, asiakas saa takaisin vain jäljellä olevien täysien kuukausien maksaman summan (liittyen pyynnön tekemispäivään ja seuraavaan eräpäivään);
  • jos pyyntö on jo tehty kyseiseltä asiakkaalta, heille palautetaan vain jäljellä olevat kokonaiset maksetut kuukaudet (liittyen toimintapyynnön päivämäärään ja seuraavaan eräpäivään);
  • Jos asiakas hyötyy tarjouksesta, joka sisältää ilmaisia palveluja (esim. verkkotunnuksia, lisenssejä, ssl-sertifikaatteja), niiden arvo vähennetään hyvitettävästä kokonaismäärästä.

Maksettuja määriä ei palauteta:

  • palvelut, jotka ostetaan Hosticon kautta näiden palveluiden tarjoamisen tai varaamisen tapauksessa Hosticon toimesta. Tähän kategoriaan kuuluvat palvelut sisältävät, mutta eivät rajoitu: verkkotunnuksen rekisteröinti ja uusiminen, ohjelmistolisenssit, ssl-sertifikaatit jne.;
  • varmuuskopioiden palauttaminen isäntätileihin liittyen niiden poistamisen jälkeen, riippumatta syystä, joka johti niiden poistamiseen;
  • palvelut keskeytetty tai lopetettu näiden ehtojen rikkomisen seurauksena riippumatta siitä, havaitaanko ne suoraan Hostico-tiimin jäseniltä tai ilmoitetaanko niistä kolmannelle osapuolelle;

Pyydetty summa käsitellään Hosticon toimesta enintään 15 työpäivän kuluessa tilille, jolta se maksettiin, tai toiseen asiakkaan ilmoittamaan tiliin;
Palautus vahvistetaan käsittelyn aikana korjaavan laskun laatimisella, joka vastaa palautettavan summan arvoa;
Aika korjauksen laatimisen ja kyseisen summan todellisen siirtymisen asiakkaan tilille välillä ei ole Hosticon hallinnassa, koska se määräytyy pankkien välisten siirtojen menettelyjen ja aikarajojen mukaan;

Palautettavasta määrästä pidätetään kaikki asiakkaalta erääntyneet summat, jotka perustuvat maksamatta oleviin proforma-laskuihin, jotka on annettu suoritetuista palveluista.

Hintamuutokset

Pidämme oikeuden muuttaa milloin tahansa verkkosivustolla esiteltyjen palveluiden hintoja.
Mikäli uudet hinnat koskevat asiakkaiden nykyisiä palveluita, heitä ilmoitetaan vähintään 30 kalenteripäivää ennen niiden voimaantuloa.
Uusien palveluiden hankkimiseen liittyvien hintamuutosten osalta vähimmäisilmoitusaika on vähintään 7 kalenteripäivää.
Ennakkoinvestoidut palvelut eivät ole alttiina hintamuutoksille, paitsi niiden uusimisen yhteydessä.
Mikäli hintamuutokset edellyttävät myös konfiguraatiomuutoksia sopimuksen mukaisille palveluille, ne siirretään uusiin konfiguraatioihin vastaavilla hintarajoilla tai mahdollisimman lähellä nykyisiä konfiguraatioita.

Maksujen käsittely

Asiakkaan tyypistä, maksutavasta, tapahtumapäivästä ja maksun keräyspäivästä riippuen, se voi sisältää automaattisen tai manuaalisen hakuprosessin. Automaattisella tai manuaalisella käsittelyllä tarkoitetaan Hosticon myyntioperaattorin suoraa osallistumista käsittelymenettelyyn.
Korttimaksujen osalta laskutetaan vain kuukausi ennen viimeistä työpäivää. Tämän jälkeen kyseisen kuukauden aikana suoritetut maksut vastaavat seuraavan kalenterikuukauden aikana laskutettuja laskuja niiden esiintymisen mukaan pankkitilillä.
Riippumatta maksukäsittelymenetelmästä tai laskun myöntämispäivästä, maksetut palvelut aktivoidaan mahdollisimman pian Hosticon toimesta maksun vahvistamisen jälkeen maksupalveluntarjoajalta.

Hostico tarjoaa mahdollisuuden tallentaa korttitietoja kumppanimaksuprosessorien alustoille.
Näin asiakas voi lisätä yhden tai useamman kortin asiakastiliinsä milloin tahansa ja käyttää niitä laskujen maksamiseen ilman, että hänen tarvitsee käydä läpi koko maksuprosessia syöttämällä korttitietoja ja vahvistamalla maksua sen jälkeen.
Lisäksi tallennetun kortin manuaalisen käytön ohella ostettujen palveluiden laskuille voidaan asettaa myös toistuva maksaminen, jotta heti, kun lasku kyseisestä palvelusta on annettu, tarvittava summa sen uusimiseksi veloitetaan automaattisesti vastaavalta kortilta.
Aktivoimalla toistuvan maksamisen asiakas myöntää Hosticolle oikeuden kerätä tai veloittaa kyseinen summa, joka vastaa palvelun uusimisen arvoa, jolle toistuva maksaminen on aktivoitu.
Kerätyt ja käsitellyt toistuvat maksut ovat palautuskäytännön yleisten sääntöjen alaisia.

Proforma-laskujen myöntäminen tapahtuu automaattisesti Hosticon toimesta palveluiden laskutuksen yhteydessä, perustuen asiakastietoihin ja laskutustietoihin, jotka asiakas on täyttänyt ja toimittanut.
Proforma-laskun (maksamaton lasku) tiedot voidaan muuttaa vain asiakkaan toimesta, kun se on proforma-vaiheessa. Tämän tiedon muuttaminen ei ole enää mahdollista maksun käsittelyn ja laskun myöntämisen jälkeen.
Jotta proforma-laskun tiedot näkyisivät myös laskussa, maksajan tiedot kaupasta, joita pankki ja maksupalveluntarjoaja ovat toimittaneet, on oltava samat. Muussa tapauksessa Hostico muokkaa laskun tietoja vastaamaan maksajan tietoja.
Asiakkaan vastuulla on varmistaa maksua suoritettaessa, että maksun lähdetiedot vastaavat proforma-laskun tietoja.
Tietyissä tilanteissa, jos maksajan tiedot poikkeavat proforma-laskun tiedoista, Hostico pidättää oikeuden ottaa yhteyttä asiakkaaseen tilanteen selvittämiseksi liittyen lisätietojen toimittamiseen tarkan laskutuksen varmistamiseksi.
Laskun tietojen muuttaminen on mahdollista muutamalla poikkeuksella ennen niiden siirtämistä kansalliseen E-Laskujärjestelmään, ja vain kuluvan kuukauden aikana ennen kirjanpitotilanteen toimittamista.

Luotto / Varat

Asiakkaalla on mahdollisuus tallettaa varoja tililleen hyvityksen tai rahojen muodossa, joita asiakas voi käyttää tulevien laskujen maksamiseen.
Hyvityksen lisäämiselle muodostettavan laskun osalta sovelletaan asiakkaaseen liittyvää verolainsäädäntöä, joka määrittää arvonlisäverokannan soveltamisen ja tason.
Asiakkaan tilille lisätty hyvitys ei sisällä vastaavaa maksettua arvonlisäveroa, mutta hyvityksen käyttämisen tai soveltamisen yhteydessä laskun maksamiseksi ei tarvitse maksaa siihen liittyvää arvonlisäveroa.
Summa käytetään ja sovelletaan asiakkaan päätöksen mukaan manuaalisesti, niitä ei käytetä tai sovelleta automaattisesti.
Hyvitystä voidaan soveltaa laskuille vain, jos sen arvo on yhtä suuri tai suurempi kuin laskun summa ennen arvonlisäveron soveltamista. Osittaiset maksut, erityisesti hyvityksen käyttäminen laskun maksamiseen, jonka arvo on suurempi kuin hyvityksen, eivät ole mahdollisia.
Jos yksi tai useampi asiakkaan palvelu on uusittu etukäteen tai he ovat kuluttaneet enemmän resursseja kuin on varattu, Hostico pidättää oikeuden käyttää näitä summia liittyville laskuille.
Hyvitys/rahaston taloudellinen tila on jatkuvasti saatavilla asiakastilillä.
Kun käytetään hyvitystä tiettyjen palveluiden maksamiseen, soveltuvan lainsäädännön mukaan vastaavat proforma-laskut muuttuvat palvelun tarjoamisen arvioiksi.
Verolasku, joka liittyy hyvitykseen, voidaan laskea vain silloin, kun lasku sen lisäämiseksi luodaan.
Vähimmäismäärä, joka voidaan tallettaa, on 10,00 €, ja maksimimäärä on 1000,00 €. Lisäksi käytettävissä olevien varojen kokonaismäärän on oltava enintään 1000,00 € milloin tahansa.

Tarjoukset

Ilmaisten tuotteiden/palveluiden tarjousten osalta näitä voidaan käyttää vain Hosticon laitteilla ja verkossa. Mikäli palvelut siirretään muille palveluntarjoajille/rekisterinpitäjille, asiakasta veloitetaan summia, jotka vastaavat näiden palveluiden aktivointia. Hostico pidättää oikeuden lopettaa markkinointitarjouksen voimassaolon milloin tahansa.

Ilmaiseksi tarjottavien tai aktiivisen kampanjan alla olevien palveluiden osalta tarjoukset koskevat tyypillisesti vain ensimmäistä käyttövuotta, jolloin toisen vuoden osalta on vaatimuksena maksaa palvelun täysi hinta, jos jatkoa halutaan. Hostico voi vapauttaa kaikki sen katsoessaan sopiviksi tällaisista säännöistä määräämättömäksi ajaksi.

Laskujen myöntäminen sekä siihen liittyvien palveluiden aktivointi tai aktivoiminen suoritetaan kaupallisen osaston työaikana, lukuun ottamatta lomia ja lakisääteisiä vapaapäiviä.

Jos esitettyjä ehtoja rikotaan, Hostico pidättää oikeuden estää asiakkaalta palautukset.

Promo-kupongit

Promootiomikoodit on jaettu useisiin kategorioihin voimassaolon ajan, mahdollisten käyttökerrosten ja julkaisuajan perusteella. Tältä sivulta näkyvät saatavilla olevat promootiomikoodit säännöllisin välein yhdessä hosting-pakettien/palveluiden ja ajanjaksojen kanssa, joihin ne soveltuvat.

  • Viikoittaiset kuponkit

Joka viikko maanantaista sunnuntaihin valitaan satunnaisesti hosting-paketti, joka hyötyy tarjouskupongista. Alennussumma ja vähimmäishankinta-aika vaihtelevat viikoittain, tarjoten suoraan mahdollisuuden valita oikea paketti alennettuun hintaan.

  • Flash Kuponit

Nämä kuponkit ovat voimassa vain 24 tuntia, kuitenkin lyhyttä voimassaoloaikaa kompensoidaan suuremmalla alennusprosentilla verrattuna muihin kuponkeihin.

  • Kuukausittaiset kupongit

Koska meillä kaikilla ei ole tarvittavia resursseja lyhytaikaisten kuponkien tunnistamiseen, olemme päättäneet tarjota asiakkaille tarjouksia kaikista hosting-paketeista joka kuukausi. Tämän alennuksen päätekijä tulee olemaan laskutusjakso eikä valittu paketti.

  • Juhlakupongit

Jotkut juhlapäivät ansaitsevat juhlimista! Tällä kertaa Hostico tarjoaa alennuskuponkeja koko hosting/verkkopalveluvalikoimasta.

  • Rajoitetut kupongit

Toisin kuin aiemmin esitellyt kuponit, nämä eivät ole aikarajoitettuja, vaan käyttömäärältään rajoitettuja. Jokainen tässä kategoriassa oleva kuponki, kun se on käytetty loppuun, ei voi enää olla käytössä.

Yleiset ehdot kampanjakuponkien käytölle:
  • mainoskuponkeja on saatavilla kaikille henkilöille ja oikeushenkilöille
  • alennus koskee vain uusia hosting-tilauksia
  • sivuston toiminnan on noudatettava Hosticon käyttöehtoja
  • kuponkeja ei voida käyttää jälkikäteen
  • kuponkeja ei voida yhdistää muihin kuponkeihin tai muihin Hosticon tai kolmansien osapuolten tarjoamiin alennuksiin
  • kuponit koskevat vain ensimmäistä ostettua jaksoa
  • kuponit koskevat vain Hostico-hosting-paketteja ja yksityisiä palvelimia
  • ilmaiseksi tarjottavat palvelut/tuotteet ostetussa hosting-paketissa eivät ole alennuksen kohteena
  • kupongit eivät koske päivitysobjekteja

V. Tietoturva

Verkostoitumisesta verkkotunnuksen rekisteröinnin/uudistamisen näkökulmasta vastuamme rajoittuu verkkotunnuksen ostamisen/uudistamisen palvelun tarjoamiseen.
Hostico ei voi eikä tule tarkistamaan verkkotunnuksen rekisteröinnin laillisuutta, ainoa Hosticon suorittama tarkistus on verkkotunnuksen saatavuus rekisteröintiä varten. Valitun verkkotunnuksen rekisteröimisen tarkistaminen eri lakien rikkomusten sekä kolmansien osapuolten immateriaalioikeuksien rikkomusten osalta on asiakkaan vastuulla.

Ellei toisin ilmoiteta joko lähettämällä erillisiä tietoja asiaankuuluvalla tilauslomakkeella tai kirjoitetulla viestillä Hosticolle, verkkotunnusten rekisteröinti tapahtuu asiakkaan tilillä olevien henkilötietojen perusteella. Asiakkaasta tulee siten sekä rekisteröityjen verkkotunnusten laillinen omistaja että oikeudellisesti vastuullinen niistä.

Nykyinen verkkotunnuksen allokointi ei ole Hosticon vaikutus- tai hallintavaltaa, ja asiakas voi olla varma, että rekisteröinti/uudistus tapahtui vain siinä hetkessä, kun tämä toiminto vahvistettiin meiltä.
Hostico ei ota vastuuta eikä myönnä mitään takuuta verkkotunnusten rekisteröinnin/uudistamisen suhteen.

Verkkotunnuslaajennuksia hallinnoi useat eri organisaatiot. Jokaisella näistä organisaatioista on omat rekisteröinti-, hallinta- ja riidanratkaisuehtonsa. Rekisteröinnin/uudistamisen onnistumiseksi asiakkaan on annettava Hostico-tiimin jäsenten pyytämät tiedot ja asiakirjat sekä seurattava tarkasti heidän ohjeitaan.
Kun verkkotunnus on rekisteröity ennalta määrätyksi ajanjaksoksi, se kuuluu asiakkaalle valitun merkkijonon muodossa. Verkkotunnuksen nimen muuttaminen rekisteröinnin tai siirron vahvistamisen jälkeen ei ole mahdollista.

Hosticon tarjoamat laajennusten yksityiskohtaiset vaatimukset voidaan nähdä siirtymällä domain termeihin

Verkkotunnusten uusimisen maksun on tapahduttava ennen eräpäivää, joka liittyy proforma-laskuun, erityisesti vanhentumispäivään, jotta vältetään tilanteet, joissa verkkotunnusta ei voida enää uusia. Laskun kuvauksessa tai sen sisällössä esitetyt päivämäärät eivät missään tapauksessa edusta määräaikaa, eikä niitä tule pitää maksutähtäinä. Kuvaustiedot ovat vain arvioita, jotka verkkotunnusrekisterit tarjoavat niiden voimassaolosta, ja ne on sisällytetty vain asiakkaan yleiseksi tiedoksi.
Mikäli verkkotunnus maksetaan erä-/vanhentumispäivän jälkeen, Hostico ei ota vastuuta rekisterin perimistä lisämaksuista verkkotunnuksen uudelleenaktivoimiseksi/uuttaaksesi.

Jos sopimuksen mukainen domain ei renewata asianmukaisesti ja on seurauksena saatavilla markkinoilla ja rekisteröityy muiden toimesta Hosticon toiminnan tai toimimattomuuden tai mahdollisen teknisen vian vuoksi, Hostico ei ole vastuussa käyttäjän kärsimistä vahingoista.

Jos käyttäjä kärsii tappioita johtuen siitä, että verkkotunnus on tilapäisesti saavuttamattomissa tai sen on rekisteröinyt muu taho, Hosticon myöntämä korvaus ei saa ylittää alun perin verkkotunnuksesta maksettua summaa, jonka arvo on ilmoitettu laskussa. Ilmoitus asiasta on tehtävä Hosticolle kirjallisesti 30 päivän kuluessa siitä, kun tilanne huomattiin.

Hostico ei ota vastuuta verkkotunnusten saatavuudesta aikavälillä, joka on tilauksen tekemisen ja verkkotunnuksen rekisteröinnin todellisen maksamisen välillä. Verkkotunnuksen rekisteröintipalvelu toimii maailmanlaajuisesti "saapumisjärjestyksessä".

Verkkotunnuksen rekisteröinti ei anna immuunitia rekisteröintiä, varausprosessia tai sen käyttöä koskevista vastalauseista. Jos verkkotunnusta koskee kiista, Hostico ottaa osapuolet suoraan yhteyteen tilanteen ystävälliseksi ratkaisemiseksi.
Jos osapuolet eivät saavuta yhteisymmärrystä, kiista voidaan ratkaista turvautumalla tuomioistuimeen.
Ystävällisen tai oikeudellisen kiistan aikana asiakas pitää Hosticon viattomana ja hyväksyy, että Hostico voi toteuttaa mitä tahansa toimenpiteitä, joita se pitää tarpeellisina omien etujensa suojaamiseksi, mukaan lukien mutta ei rajoittuen verkkotunnuksen estämiseen, poistamiseen tai siirtämiseen.

Hostico DNS -palvelun toiminnan vuoksi jaettujen pakettien kautta DNS-klusterin kautta ei voi olla kahta samaa nimeä omaavaa verkkotunnusta Hostico-palvelimilla. Tämä tilanne voi aiheuttaa ongelman, jos Hostico DNS -palvelimilla on vanhentuneen verkkotunnuksen rekisteri ja kolmas osapuoli tekee tilauksen kyseisen verkkotunnuksen hosting-palvelulle. Tässä tapauksessa, jotta tilausta voidaan kunnioittaa, Hostico ottaa yhteyttä vanhentuneen verkkotunnuksen hostingin omistajaan poistaakseen sen DNS-rekisterin. Jos asiakas ei vastaa tähän pyyntöön, Hostico pidättää oikeuden poistaa verkkotunnuksen DNS-rekisterin omilta palvelimiltaan. Tämä toimenpide ei vaikuta mitenkään verkkotunnukseen liittyviin tietoihin (verkkosivusto, sähköposti, tietokannat).

VI. Vastuu

Hostico ei voi olla vastuussa laitteiston tai verkon tilapäisestä käytön esteestä johtuvista vahingoista riippumatta keskeytyksen syystä.
Tämä määräys kattaa myös vahingot, jotka johtuvat tietojen heikkenemisestä tai menetyksestä.
Asiakas suostuu takaamaan ja suojaamaan meitä kaikista vaateista, vahingoista, mukaan lukien mutta ei rajoittuen, kolmansille osapuolille aiheutuneista vahingoista, jotka johtuvat palveluiden käytöstä, joka aiheuttaa vahinkoa asiakkaallemme.

Hostico pidättää oikeuden suorittaa lyhyitä huoltotoimia (5-10 minuuttia) mihin aikaan päivästä tahansa toteuttaakseen toimenpiteitä, jotka tähtäävät tarjottujen palvelujen ominaisuuksien (suorituskyky, turvallisuus, luotettavuus jne.) parantamiseen. Nämä toimet voidaan toteuttaa ilman ennakkoilmoitusta asianomaisille asiakkaille.

Hostico ottaa vastuun, jos palvelun katkeaminen johtuu tahallisesta toiminnasta tai Hostico-tiimin huolimattomuudesta. Asiakas ilmoittaa ymmärtävänsä ja hyväksyvänsä, että vaatimukset vahingoista, joita he esittävät Hosticolle mistä tahansa syystä ja jotka Hostico voisi maksaa, eivät missään tapauksessa ylitä asiakkaan viimeisellä laskulla palveluiden tarjoamisesta maksamaa kokonaissummaa, johon vahingot liittyvät.

Asiakas ottaa vastuun kaikista Hosticolle suoraan tai epäsuorasti aiheutuvista vahingoista, jotka johtuvat palveluiden väärinkäytöstä ja näiden ehtojen rikkomisesta. Tämä sisältää mutta ei rajoitu oikeudenkäyntikuluihin, asianajokuluihin, notaari- ja muihin kuluihin.

Hostico tarjoaa verkkosivustonsa kautta oppaita, konfigura esimerkkejä ja vastauksia eri palveluiden, sovellusten, käyttöjärjestelmien, ohjauspaneelien jne. toimintaan liittyvissä kysymyksissä. Kaikki tiedot näissä artikkeleissa on testattu ja todettu päteviksi julkaisuhetkellä, perustuen tuolloin käytössä oleviin toimintatapoihin, tuolloin saatavilla oleviin sovellusversioihin ja olemassa olevaan dokumentaatioon. Hostico ei takaa esitettyjen tai toivottujen toimintojen saavuttamista artikkeleissa kuvattujen vaiheiden seurauksena myöhemmässä vaiheessa, eri konfiguraatioilla ja muiden sovellusversioiden kanssa, eikä näin ollen ota vastuuta mistään vahingoista, jotka voivat johtua artikkeleissa esitetyn tiedon soveltamisesta, riippumatta niiden tyypistä.

Palveluiden asiakastilihallintaohjelma tarjoaa mahdollisuuden siirtää palveluita toiselle Hostico-asiakastilille. Tämä siirto vaatii pääsyä palvelun haltijan asiakastilille, sillä se voidaan aloittaa vain sieltä ja siirtoon liittyvän vahvistuksen toimittamiseen käytettävään asiakastilin sähköpostiin. Asetettujen turvallisuusvaatimusten vuoksi Hostico ei ota vastuuta tehdyistä siirroista. Palvelun omistaja on asiakas, joka pitää palvelua tilillään milloin tahansa tietopyyntöjen tai toimien osalta kyseisen palvelun suhteen.

Hostico ei ole ja ei voi olla vastuussa virheiden tai tapahtumien ratkaisemisesta käytettävissä olevissa sovelluksissa silloin, kun näiden sovellusten valmistajat/toimittajat eivät tarjoa ratkaisua näiden virheiden korjaamiseksi tai lopettavat teknisen tuen tarjoamisen.
Hostico ei ota vastuuta asiakasta käyttämiensä ohjelmistotuotteiden lisensoinnista, muuta kuin Hosticon tarjoamista tuotteista.

VII. Datan eheys

Jaetun isännöinnin tileissä ja meidän hallinnoimissa palvelimissa olemme vastuussa palvelimen turvallisuudesta, mutta emme asiakkaan asentamien sovellusten osalta.
Hostico ei ota vastuuta asiakkaan sovelluksissa olevista olemassa olevista turvallisuuspuutteista eikä mistään vahingoista, joita niiden hyödyntäminen aiheuttaa.
Vastuu tästä asiasta kuuluu ylläpitäjälle, eli sovelluskehittäjälle.
Hostico ei ota vastuuta henkilökohtaisten elektroniikkalaitteiden suojaamisesta, joita käytetään sopimuksessa oleville tileille/palveluille pääsemiseen. Käyttäjän vastuulla on varmistaa, että sekä isännöintitilien käytössä olevat sovellukset että omat laitteet ovat ajan tasalla ja suojattu.

Asiakkaalla on pääsy tileihin käyttäjätunnuksen ja salasanan yhdistelmän kautta. He ovat vastuussa tämän tiedon ja muiden arkaluontoisten tietojen turvallisuuden ylläpidosta.
Asiakas on vastuussa kaikesta väärinkäytöstä, joka johtuu tämän tiedon valtuutetusta tai valtuuttamattomasta käytöstä. Jos he saavat tietää, että valtuuttamaton kolmas osapuoli tietää tämän tiedon, heidän on palautettava se heti.

Varastointiehdot, joiden mukaan varmuuskopiot tehdään ja säilytetään, löytyvät osoitteesta Hostico varmuuskopio.
On kuitenkin huomattava, että emme tarjoa mitään takuuta varmuuskopiokopioiden eheyden suhteen, ja ainoa vastuu tietojen varmuuskopion olemassaolosta on kyseisten tietojen omistajalla.

VIII. Tuki / Apua

Identifikaatio

Tarjoamille palveluille annettava tuki on saatavilla esitettyjen menetelmien ja aikarajojen mukaisesti yhteystiedot -sivulla riippumatta sopimustyypistä.

Riippuen pyydetystä tiedosta ja/tai toimenpiteistä, Hosticon operaattorit voivat tunnistaa asiakkaan palveluiden haltijana, joista heidän pyyntöjensä aihe on.
Tunnistusmenetelmät vaihtelevat sen mukaan, mitä yhteydenottotapaa asiakas käyttää seuraavasti:

  • puhelin - pyyntö tietoja asiakastililtä sekä tukikoodi
  • chat - kirjautuminen asiakastilille
  • vastaanottava sähköposti ja lippu - käyttäen asiakastiliin liittyvää postilaatikkoa pyyntöjen lähettämiseen

Hosticon pyyntöjen noudattamatta jättäminen vaikeuttaa omistusoikeuksien tunnistamista ja johtaa siihen, että esitettyihin pyyntöihin ei voida vastata.

Vastausaika

Hostico pyrkii tarjoamaan alle 60 minuutin vasteajan sähköpostitse tai lipun kautta lähetettyihin pyyntöihin. Kuitenkin tämä aika voi vaihdella todellisen ongelman monimutkaisuuden sekä kyseisen hetken olemassa olevien pyyntöjen määrän mukaan.
Puhelinkommunikointi sekä tukisovelluksen kautta tapahtuva kommunikointi, vaikka se tapahtuu reaaliajassa, ei takaa välitöntä ratkaisua esitettyyn tilanteeseen.

Puhelintuki

Puhelintukea ei voida käyttää menetelmänä tilanteiden tutkimiseen tai vianetsintään reaaliajassa.
Mikä tahansa pyyntö, joka vaatii tutkimusaikaa pidempään kuin 5 minuuttia, ohjataan vaihtoehtoisiin tukikanaviin.

Hostico pidättää itsellään oikeuden keskeyttää asiakastukea poikkeustapauksissa, kuten:

  • tukipyyntöjen väärinkäyttö
  • epäasiallinen kieli ja käytös mitä tahansa Hostico-tiimin jäseniä kohtaan

Pyynnöt luokitellaan haitallisiksi tai kieleksi, käytökseksi sopimattomaksi, loukkaavaksi, mikä on Hosticon etuoikeus.
Mikä tahansa pyyntö, joka ei kuulu Hosticon tarjoaman VPS Hallitun ja Jaetun Isännöinnin avun piiriin, käsitellään Hallitun Isännöinnin palvelun asianmukaisina tukiaikoina.

Nämä pyynnöt sisältävät, mutta eivät rajoitu vain seuraaviin:

  • laitteen ja sähköpostiohjelman asetukset
  • apua asennettuihin sovelluksiin
  • mikä tahansa muu pyyntö, joka on standardin Hostico-tuen ulkopuolella

Asiakkaat, jotka tarjoavat Hostico-palveluja kolmansille osapuolille, ovat vastuussa kolmannelle osapuolelle tarjottavien palvelujen hallinnasta ja tarvittavan teknisen tuen varmistamisesta.
Hostico ei tarjoa teknistä tukea näille kolmansille osapuolille näissä tilanteissa, ellei ole mahdollista tunnistaa ja määrittää suhteen luonteen Hostico-asiakkaan ja kolmannen osapuolen välillä.

VPS-hosting

Hosticon vastuu VPS-palveluissa rajoittuu näiden palveluiden toimintaan ja Internet-yhteyden varmistamiseen. VPS:lle asennettuja palveluja ei kateta Hosticon toimesta, ellei Hallittua VPS-palvelua osteta.
Paitsi tarjouksissa tai kampanjoissa, joissa tuki on määritelty ilmaiseksi VPS-palveluissa, tuki ei sisälly ilmaiseksi.
Asiakkaat, jotka haluavat suorittaa toimintoja standardin tukipalveluiden ulkopuolella, voivat ostaa tukitunteja.
Hostico pidättää oikeuden kieltäytyä uusien sovellusten, palveluiden, kirjastoiden asentamisesta jopa ostetuilla tukihallintatunneilla.

Hallinnoitu VPS

VPS-hallintapalvelu on saatavilla vain VPS:ille, jotka on ostettu yhdessä Hostico-tarjouksessa saatavilla olevan hallintapaneelin kanssa.
Hallintapalvelun puitteissa asiakkaalla ei ole pääsyä superkäyttäjän todennustietoihin palvelimen tasolla.

Hallinta viittaa ja koostuu palveluista ja sovelluksista, jotka ovat tarpeen standardin web hosting -palvelimen toiminnan varmistamiseksi, jota ohjaa asennettu ohjauspaneeli.
Näiden joukossa luetellaan: web-palvelin, sähköpostipalvelin, tietokantapalvelin, ohjauspaneeli, ftp-palvelin, ohjelmointikielet, jotka ovat välttämättömiä asiakasohjelmien suorittamiseksi.
Kaikki pyynnöt ulkoisten palvelujen ja sovellusten asennuksesta tai konfiguroinnista näiden ja ohjauspaneelin kanssa käsitellään ostettujen tukituntien puitteissa.

Hosticon palvelinhallinta sisältää seuraavat toimenpiteet:

  • ohjauspaneelin asennus ja konfigurointi siihen liittyvine palveluineen
  • palomuurin asennus ja konfigurointi
  • asennettujen palveluiden säännöllinen päivitys
  • 24/7 valvonta ja puuttuminen
  • palvelutason optimoinnit
  • palvelintason automaatiot
Hallinnoimaton / IaaS

IaaS-palveluiden haltijat saavat ilmaisia ​​apua vain ostettujen palveluiden toiminnasta ja niiden yhteydestä infrastruktuuritasolla.
VPS-konfiguraatiot, verkot, ulkoiset tallennustilat jne. eivät sisälly tähän.

Siirtyminen Hallinnoituun VPS:ään on mahdollista vain ostamalla uusi VPS, jossa on tämä vaihtoehto.
Näiden palveluiden haltijat voivat hyötyä lisäteknisestä tuesta vain ostamalla tukitunteja.
Asiakkaita, joilla on itsehallinnoitu VPS, ilmoitetaan, jos VPS tunnistetaan saastuneeksi tai uhkaavaksi verkossa tapahtuvan toiminnan tai muiden Hosticon valvomien indikaattoreiden laukaisemisen seurauksena.
Tilanteen vakavuuden ja VPS:n toiminnan mukaan asiakkaita kontaktoidaan ja erilaisia toimenpiteitä toteutetaan, kuten: yhteyden katkaiseminen julkiseen verkkoon, VPS:n pysäyttäminen jne.
Asiakkaat ovat vastuussa vaarantamisen lähteen tunnistamisesta ja poistamisesta sekä hyökkääjien käyttämien työkalujen poistamisesta VPS:stä, jotta se saadaan takaisin toimintaan, ja/tai he voivat valita uuden VPS:n sopimisen palauttaakseen hallussaan olevat voimassa olevat tiedot.
Jos asiakas ei puutu asiaan, ei ota vastuuta, ja VPS:n ongelmallinen toiminta ei lopu, Hostico pidättää itsellään oikeuden keskeyttää sen toiminta määrittämättömäksi ajaksi.

Jaettu Hosting

Jaettuja hosting-paketteja käyttävät asiakkaat saavat 24/7-apua palvelimelle asennettujen palveluiden toiminnasta ja käytettävyydestä. Tämän laajuuden ulkopuolella tehdyt pyynnöt voidaan luokitella ja tarjota joko muiden Hostico-palveluiden puitteissa tai ostettujen tukituntien sisällä.
Jaetun palvelimen tasolla ei toteuteta muutoksia, jotka voisivat vaikuttaa palveluiden tai palvelimen toimintaan muille asiakkaille tällä palvelimella.
Jaettujen hosting-palveluiden haltijat voivat valita ostavansa tukitunteja sellaisia toimenpiteitä varten, jotka eivät sisälly standarditukeen.

Hallittu hosting / xCMS

Asiakkaat, jotka tarvitsevat apua suorittaessaan erilaisia toimintoja asennetuissa sovelluksissaan, voivat tilata xCMS -palvelun.
Määritellyt ehdot Hallitulle Isännöinnille / xCMS -palvelulle pätevät.

Jälleenmyyjähosting

Aivan kuten jaetun hosting-palvelun asiakkaat, jälleenmyyjät, jotka ovat pakettien haltijoita, saavat 24/7 tukea tarjottavien palveluiden toimivuudesta.

Tietojen siirto

Asiakasdatan siirto on toimenpide, jonka Hostico-tiimi suorittaa, kunhan kohdeserveri on osa Hostico-verkkoa ja toimenpide ei kuulu muiden näiden ehtojen ja määräysten kohtien toimivaltaan.

Tämä toimenpide ei aiheuta kustannuksia seuraavissa tapauksissa:

  • perustuu kyseisen palvelupaketin alkuperäiseen tilaukseen Shared Hosting-, Reseller- ja Managed VPS -palveluissa
  • Hostico-verkon palvelimien välillä Upgrade / Downgrade -toiminnan seurauksena, paitsi se, joka on määritelty näiden toimintojen kuvauksessa

Toimenpide veloitetaan tuen aikoina seuraavissa tapauksissa:

  • siirto asiakashallinnassa oleville VPS:ille
  • tiedonsiirrot, joita pyydetään 30 päivän kuluessa Hostico-palvelun aktivoinnista tileille / sivustoille / sovelluksille, jotka poikkeavat pääpalvelusta, johon siirto tehdään
  • Jos asiakkaan toimenpiteiden / toimettemattomuuden vuoksi, joka on ristiriidassa Hosticon ohjeiden kanssa, tiedonsiirto on jatkettava
  • Kaikki toimenpiteet, joita ei voida suorittaa automaattisesti ja jotka vaativat manuaalista tai räätälöityä puuttumista.

Monien mahdollisten asetuskombinaatioiden vuoksi sekä sovelluksen että ohjelmointikielen osalta emme voi antaa absoluuttista takuuta emmekä ota vastuuta sivuston/sovelluksen optimaalista toiminnasta pakettimuutosten, siirtojen tai sovelluksen kloonaamisen jälkeen. Jokaisella käyttäjällä voi olla omat konfiguraationsa, jotka voivat vaikuttaa suorituskykyyn ja yhteensopivuuteen tiettyjen laitteiden ja ympäristöjen kanssa. Asiakkaan on varmistettava, että tiedot on siirretty pyydetysti, ja sähköpostitilien osalta käyttäjä on vastuussa käyttämänsä sähköpostiohjelmiston määrittämisestä/konfiguroinnista uudelleen.
Hosticoa ei voida pitää vastuullisena mahdollisista toiminnallisista virheistä tai vaikeuksista tiettyjen toimintojen käyttämisessä, jotka voivat johtua siirrosta eri palvelimien välillä sekä verkkosivuston/sovelluksen että sähköpostitilien tasolla.

Tukitunnit

Tukitunnit edustavat aikaa, joka on varattu asiakaspyyntöjä varten kuukauden aikana. Nämä jaetaan kahteen kategoriaan, nimittäin:

  • oletettuina tukitunteina ostetuissa palveluissa
  • lisätuki tunnit, ostettu tehtävien suorittamiseksi standardituen ulkopuolella

Merkittävin ero näiden välillä on voimassaoloaika ja mahdollisuus kerryttää.
Tarjotut tukitunnit ovat voimassa vain kuukausittaisilla jaksoilla, ja ne vanhenevat jokaisen maksetun isännöintikuukauden lopussa, eikä niitä voi kerryttää seuraavan kuukauden kanssa.
Suoraan ostetut tukitunnit voidaan yhdistää muihin tukitunteihin eikä niillä ole vanhentumisaikaa.
Tukituntien ostaminen ei takaa, että Hostico-tiimille toimitettujen pyyntöjen käsittely tai ratkaisu tapahtuu.
Tukituntien laskenta tekniseen tiimiin lähetettyjen pyyntöjen tasolla tehdään sen mukaan, kuinka paljon aikaa Hosticon tekninen operaattori on varannut ongelmanratkaisuun.
Tukitunteja lasketaan kaikista teknisistä pyynnöistä, jotka on tehty VPS Managed -palveluissa, riippumatta yhteydenottotavasta, ja laskentaa tehdään sekä suoraan tilin haltijan tekemistä pyynnöistä että kaikista kolmansista osapuolista, joille on myönnetty oikeus tehdä teknisiä pyyntöjä.

Ei-standardeja tukitoimia tarkoitetaan kaikilla toimenpiteillä, jotka asiakas voi suorittaa suoraan (ohjeiden kanssa tai ilman Hosticon tukitiimiä), mutta eri syistä niitä pyydetään suoritettavaksi teknisten operaattoreiden toimesta.

IX. RESELLER / VPS-suunnitelman säännöt

Asiakkaalla on oikeus omiin sopimussuhteisiinsa, jotka perustuvat Hosticon tarjoamaan verkkosiu-ruumiiseen. Tässä tapauksessa asiakas pysyy meidän näkökulmastamme ensisijaisena sopimusosapuolena. Asiakkaan on velvollinen välittämään tässä asiakirjassa asetetut ehdot ja edellytykset kaikille kolmaille osapuolille, joiden kanssa he tekevät yhteistyötä, ja varmistamaan, että he ymmärtävät, hyväksyvät ja noudattavat niitä.

Jos jälleenmyyjän asiakkaille / VPS-haltijalle tarvitaan muutoksia, heidän on yhteistyövelvollisuus. Pyyntöjen yhteydessä heidän on annettava meille asiakkaidensa yhteystiedot. Hostico pidättää oikeuden pyytää suoraan kirjallista vahvistusta kaikista muutoksista, jotka on tehtävä jälleenmyyjän asiakkaille / VPS-haltijalle.

Muuntaja / VPS-omistaja on vastuussa kaikista ehdoista ja säännöistä, joita heidän omat asiakkaansa rikkovat. Tämä sisältää taloudellisen vastuun kaikista vahingoista, jotka aiheutuvat näiden rikkomusten seurauksena.
Muuntaja / VPS-omistaja sitoutuu korvaamaan Hosticolle kaikki vaateet, jotka saattavat syntyä kolmansilta osapuolilta ja muilta heidän sopimusosapuoliltaan.

X. Sisältöpolitiikka

Hosticon tarjoamat palvelut antavat sinulle vapauden ladata, ottaa käyttöön ja hyödyntää sovelluksia sekä henkilökohtaiseen että kaupalliseen käyttöön.
Eri sovellusten käyttö Hosticon palvelujen kautta on näiden sovellusten käyttöehtojen alainen.

Asiakkaan vastuulla on tunnistaa omat tietonsa sekä muiden henkilöiden, oikeushenkilöiden ja muiden tahojen tiedot.
Tekijänoikeuksien, tavaramerkkien ja muiden immateriaalioikeuksien noudattaminen ja noudattaminen on asiakkaan vastuulla; siksi asiakas sitoutuu olemaan julkaisematta sisältöä, joka saattaa loukata kolmansien osapuolten oikeuksia tai soveltuvia lakeja.

Hostico-laitteita ja -verkkoa saa käyttää vain laillisiin tarkoituksiin.
Minkään tiedon, datan tai materiaalin lähettäminen, tallentaminen tai jakaminen, joka rikkoo voimassa olevia oikeudellisia säännöksiä tai joka suoraan tai epäsuorasti voi helpottaa minkään oikeudellisen säännöksen rikkomista, on kielletty.

Missään olosuhteissa ja millään keinoin Hosticon tarjoamia palveluita ei käytetä viestintään, viittaukseen tai ohjaukseen mihinkään seuraavista.

  • materiaalit tai tiedollinen sisältö, joka rikkoo tekijänoikeuksia, tavaramerkkioikeuksia sekä muita kolmansien osapuolten immateriaalioikeuksia
  • alastomuus, pornografia, mikä tahansa kuva tai teksti, jossa on seksuaalista tai häpäisevää sisältöä, ilman sovellettavien lakisääteisten vaatimusten noudattamista
  • lapsipornografia
  • uhkat, väärinkäytökset, häirintä, herjaavat lausunnot
  • kaikki kuvat tai tekstit, jotka on tarkoitettu kannustamaan xenofobiaa;
  • väkivaltaista luonteen omaavia tekstejä tai materiaaleja
  • halventava, loukkaava, vähättelevä tai herjaava sisältö
  • sisältö, jolla on rasistista tai syrjivää luonteenpiirrettä
  • harhauttava, väärä, johtava harhaan tai petollinen sisältö
  • sisältö, joka tunkeutuu kolmannen osapuolen yksityisyyteen tai rikkoo heidän oikeuksiaan
  • vulgaarinen, obscene, sopimaton tai laiton sisältö
  • virukset, troijalaiset tai muut vastaavat
  • laiton ohjelmisto tai ohjelmisto, joka kohdistuu laittomia ohjelmistoja käyttäviin tai osallistuu muihin vastaaviin toimintoihin

Asiakas suostuu vastaamaan Hosticon pyyntöihin kolmansien osapuolten tekemistä valituksista verkkosivuston sisällöstä 5 päivän kuluessa ilmoituksen vastaanottamisesta sähköpostitse. Hostico ei ole velvollinen tarkistamaan tai arvioimaan asiakkaiden julkaisemaa sisältöä.
Hostico pidättää oikeuden poistaa tai muokata oman harkintansa mukaan mitä tahansa asiakassisältöä, jonka todetaan rikkovan näitä ehtoja ja sääntöjä ennakkoilmoituksella.
Hostico pidättää oikeuden keskeyttää minkä tahansa asiakkaan tilin, joka rikkoo näitä määräyksiä, ilman ennakkoilmoitusta.

Jos asiakas kerää/käsittelee henkilötietoja, on hänen vastuullaan varmistaa, että tämä kerääminen/käsittely on voimassa olevan lainsäädännön mukaista.

X. Käyttöpolitiikka

Tämä käytäntö on tarpeen hosting-palvelun laadun suojaamiseksi.
Haluamme täyttää kaikkien asiakkaidemme vaatimukset tarjoamalla laadukkaita palveluja, tavoite, johon voidaan myös päästä asiakkaan tuen avulla.
Tapa, jolla asiakas käyttää Hosticon tarjoamia palveluja, liittyy tiiviisti laitteiston ja verkon oikeaan toimintaan, mikä tekee tarpeelliseksi varmistaa sopiva ympäristö hosting-mahdollisuuksien tarjoamiseksi.

Emme salli jatkuvasti taustalla toimivien ohjelmien käyttöä.
Emme salli skriptien suorittamista cron-tehtävillä, jotka on asetettu lyhyemmiksi väliksi kuin 5 minuuttia.
Emme salli CGI-skriptien käyttöä.

Seuraavat toiminnot ovat kiellettyjä:
  • Hostico-palveluiden käyttäminen tietokonevirusten, matojen, tulvauksen, sähköpostipommituksen luomiseen tai siirtämiseen tai palvelunestohyökkäyksiin osallistuminen
  • skriptien käyttöä proxy- tai IRC:lle tai kaltaisille FormMail, PhpShell tai muille vastaaville, mukaan lukien kaupalliset skriptit, jotka sisältävät tunnettuja tietoturva-aukkoja, keskusteluhuoneita, wap-keskusteluja; IRC Egg Drop -botit, torrent-trackerit jne., top-sivustot, online-pelit (paitsi flash-pelit)
  • henkilötietojen kerääminen laittomiin tarkoituksiin
  • valtuuttamaton pääsy tietoihin, järjestelmiin tai verkkoihin (kalastelu, valehtelu, proxy, hakkeroiminen, salakuuntelu jne.), mukaan lukien kaikki yritykset tutkia, skannata tai testata järjestelmän tai verkon haavoittuvuutta tai luoda tietoturvaloukkauksia ilman verkkon tai järjestelmän omistajan lupaa
  • vikaantuminen palvelussa, jota tarjotaan käyttäjälle, palvelimella tai verkossa, kuten: sähköpostitulitus, tulvavyöry, tahalliset toimet järjestelmän ylikuormittamiseksi
  • TCP-IP-pakettien spoofaus
  • ladata tartunnan saaneita, vaurioituneita tiedostoja tai muuta ohjelmistoa tai vastaavaa sovellusta, joka voisi vahingoittaa kolmatta osapuolta
  • rajoittaa tai estää muita käyttäjiä käyttämästä Hostico-palveluja
  • kerätä tai hankkia tietoja tai sähköpostiosoitteita kolmansilta osapuolilta ilman heidän suostumustaan

Kaikki yritykset vahingoittaa palvelimia tai asiakkaita ovat ehdottomasti kiellettyjä. Mikä tahansa toiminta, joka vaikuttaa palvelimen oikeaan toimintaan, katsotaan väärinkäytökseksi ja pidetään yrityksenä vahingoittaa muita samassa tilassa olevia asiakkaita.
Mikä tahansa skripti, joka aiheuttaa mahdollisen turvallisuusriskin tai saattaa vaikuttaa palvelimien suorituskykyyn tai verkon turvallisuuteen, suljetaan tai poistetaan automaattisesti ilman ennakkoilmoitusta.

Hostico pidättää oikeuden toimia nopeasti poistaakseen, estääkseen tai nollatakseen pääsyn mihin tahansa tiliin, sovellukseen, toimintaan tai tietoon, joka luonteensa vuoksi voi vaikuttaa Hostico-verkon vastaavan laitteiston toimintaan tai vahingoittaa kolmannen osapuolen oikeuksia.

Sähköposti

Sähköisen viestinnän asianmukaisen toiminnan varmistamiseksi asiakkaan on otettava huomioon seuraavat määräykset.
Lainsäädännön mukaan kaupallisten tietojen lähettäminen sähköpostitse on kiellettyä, ellei vastaanottaja ole nimenomaisesti antanut ennakkosuostumustaan tällaisten tietojen vastaanottamiseen.

Sähkösarjat / Uutiskirje

Postituslistoja voidaan käyttää olosuhteissa, joissa yksilöt antavat nimenomaisen suostumuksensa tähän, suostumus, joka on kirjattava listan ylläpitäjän toimesta ja säilytettävä koko postituslistan elinkaaren ajan.
Hostico vaatii, että kaikki kaupalliset sähköpostit tai osana postituslistaa sisältävät yksinkertaiset ja näkyvät "kaksinkertainen opt-in/kaksinkertainen opt-out" -vaihtoehdot.
Massapostittaminen kuluttaa palvelimen resursseja, ja tämä toiminta vaikuttaa negatiivisesti asiakkaalle tarjottujen palveluiden laatuun; siksi meillä on joitakin suosituksia tässä asiassa:

  • lähetys tulisi tehdä varhain aamulla (ennen 09:00) tai illalla jälkeen 22:00
  • lähetyksen tulisi rajoittua muutamaan kymmeneen sähköpostiin/minuutti

Suositusten noudattamatta jättäminen voi johtaa:

  • sähköpostipalvelimen ruuhka erittäin suuren pyyntömäärän vuoksi, mikä joskus johtaa sähköpostipalvelimen estymiseen
  • IP-osoitteen listaaminen roskapostiluetteloissa, jolta lähetys tapahtuu, vaikutuksilla kaikille asiakkaille, jotka isännöivät sovelluksia kyseisellä palvelimella
  • erittäin alhainen sijoitus sähköpostipalveluissa, kuten Yahoo, Gmail jne.
  • suuri viive sähköpostin lähetyksessä
  • toimitus muille sähköpostipalvelimille saattaa tulla mahdottomaksi
  • va vaikuttaa kaikkiin asiakkaille, jotka ovat yhteydessä verkkoon palvelimien virheellisen toiminnan vuoksi.

Hostico ei rajoita sähköpostien lähettämistä tunnissa, mutta valvoo SMTP-liikennettä ja pidättää oikeuden puuttua asiaan, mukaan lukien lähetettyjen viestien poistaminen ja asiakkaaseen yhteyden ottaminen, jos uskomme, että tietty lähetys ei sovi ostetun palvelupaketin määrään tai vahingoittaa palvelimen toimintaa.
Jos asiakkaalla on postituslista, on suositeltavaa ottaa yhteyttä Hosticoon hyvän lähettämiskäytännön määrittämiseksi ja sopimiseksi optimaaliseen palvelupakettiin.

Liitteen enimmäiskoko on 25 Mt. Viestin enimmäismäärä vastaanottajia on 25.

Emme suosittele / salli lähettämistä suuremmalle määrälle CC/BCC-vastaanottajia, koska jos yksi osoite vastaanottajien joukossa on virheellinen/toimimaton, koko viesti pysyy estettynä palvelimella.
Estääkseen mahdolliset negatiiviset vaikutukset palveluiden toimintaan, Hostico pidättää oikeuden rajoittaa tiettyjä sähköpostipalvelun parametreja asiakkaille milloin tahansa.

Vastustus roskapostipolitiikka

Ilmoittamattomien kaupallisten viestien (SPAM) lähettäminen minkä tahansa sivuston edistämiseksi käyttäen palvelimiamme tai kolmansien osapuolten palvelimia minkä tahansa sivuston tai sovelluksen edistämiseksi, joka on isännöity Hostico-verkossa, johtaa asiakkaan isännöintitilin keskeyttämiseen tai peruuttamiseen ilman ennakkoilmoitusta.

Hostico ei salli palveluidensa käyttöä suoraan tai epäsuorasti sähköpostiviestien lähettämiseen, siirtämiseen, käsittelyyn tai toimittamiseen:

  • ei-toivottu (roskaposti) lainvastaisesti tämän asian osalta
  • sähköpostiosoitteisiin, jotka on saatu keräysmenetelmillä
  • osoitteisiin, jotka ovat epätäydellisiä tai virheellisiä
  • jotka eivät noudata alan parhaita käytäntöjä
  • ostetut, vuokratut tai lainatut luettelot
  • listoihin, jotka aiheuttavat suuren määrän SPAM-valituksia
  • osoitteisiin, jotka johtavat IP:n päätymiseen mustille listoille
  • jotka käyttävät tai sisältävät huijattuja otsikoita
  • jotka käyttävät tai sisältävät olemattomia verkkotunnuksia
  • jotka piilottavat tai yrittävät monimutkaistaa lähetyksen alkuperäisen pisteen löytämistä
  • jotka käyttävät muita harhaanjohtavia osoitusmenetelmiä
  • joka käyttää kolmannen osapuolen verkkotunnusta ilman heidän suostumustaan
  • lähetetty kolmannen osapuolen palvelimen kautta ilman heidän suostumustaan
  • jotka sisältävät vääriä tai harhaanjohtavia tietoja

Asiakas sitoutuu vastaamaan Hosticon pyyntöihin kolmansien osapuolten esittämistä valituksista heidän toiminnastaan 5 päivän kuluessa ilmoituksesta.
Hostico pidättää oikeuden pyytää milloin tahansa todisteita siitä, että tilaaja on antanut suostumuksen listan operaattorille viestien lähettämistä varten.
Hostico pidättää oikeuden kysyä listan operaattorilta tilaajille esitettyjä tilaus/poistumismenetelmiä.
Hostico pidättää oikeuden keskeyttää tilin toiminta, jos näitä määräyksiä ei noudateta.

Sähköpostin lähetys / vastaanotto

Hostico ei voi taata sähköpostien toimitusta, jotka on lähetetty sen laitteista ja verkosta vastaanottajien Inboxiin.
Hostico ei myöskään voi taata sähköpostien toimitusta lähettäjän/vastaanottajan sijainnista riippumatta (sisäinen/ulkoinen Hostico-verkkoon).

Sähköpostin lähettämiseen ja vastaanottamiseen voivat vaikuttaa useat sisäiset tai ulkoiset tekijät, joista mainitsemme:

  • postilaatikot ilman käytettävissä olevaa tilaa, jotka eivät voi enää vastaanottaa viestejä
  • Lähettäjän IP-osoitteet, jotka on sisällytetty eri mustiin listoihin, joiden yhteys kohdepostipalvelimelle on estetty
  • vika lähetys/vastaanottopalvelimissa
  • vikoja sisäisessä/ulkoisessa verkossa
  • sähköpostipalvelimet aggressiivisilla roskapostisuodattimilla
  • sähköpostin sisältö, jota lähettäjä/ Vastaanottajan palvelin pitää roskapostina
  • liitteet, jotka ylittävät lähettäjän/vastaanottajan sähköpostipalvelimen hyväksymät kokorajat
  • tilapäiset sähköpostiviestien hylkäämiset harmaaluokituspolitiikkojen vuoksi
  • jne.
Dedikoitu IP

Asiakkaiden määritellyille IP-osoitteille tehtävä tila tarkistetaan etukäteen ennen varsinaista käyttöön myöntämistä.
Tarkistus sisältää mutta ei rajoitu: IP-osoitteen tila eri mustilla listoilla, sen maine jne.
Siksi mikä tahansa jälkikäteen tapahtuva IP-osoitteen muutos tehdään vain hyvin perustellusta syystä. Pyyntö IP-osoitteen vaihtamisesta voidaan hylätä tai siitä voidaan periä maksu, jos asiakkaan tekemät toimet ovat vaikuttaneet IP-osoitteen tilaan tai maineeseen.
Määritellyn IP-osoitteen vaihtaminen tuo mukanaan kertaluonteisen maksun 10€

Dedikoidun IP -palvelut sisältävät yhden dedikoidun IP-osoitteen, joka myönnetään kaikille domaineille, alidomaineille ja tileille, jotka toimivat kyseisessä palvelussa. Mikäli halutaan erottaa joitakin domaineista, alidomaineista ja tileistä muille dedikoiduille IP-osoitteille, näiden erillinen hankinta on tarpeen.
IPv6-osoitteiden myöntäminen (mahdollisuuksien mukaan) tapahtuu rinnakkain IPv4-osoitteiden myöntämisen kanssa, koska ne eivät sulje toisiaan pois. Tarjottava palvelu toimii samanaikaisesti sekä IPv4- että IPv6-osoitteilla. Asiakkaan pyynnöstä IPv6-osoite voidaan poistaa.

XII. Resurssit

Jokaisella jaetulla hosting-tilillä on omat resurssinsa ostetun paketin tyypin mukaan. Yksityiskohtaisen luettelon näistä resursseista voi nähdä siirtymällä resurssien käyttö -sivulle.
Kaikkia tilejä valvotaan resurssien kulutuksen seuraamiseksi.
Hostico pidättää oikeuden ottaa yhteyttä asiakkaaseen paketin päivitysmahdollisuudesta tai suorituskyvyn parantamista koskevista ehdotuksista, jos yksi tai useampi resurssi käytetystä hosting-tilistä ylittää usein enimmäiskapasiteettinsa.

Yli 500 Mt kokoiset tiedostot eivät voi olla tallennettuna jaetuilla hosting-tileillä, lukuun ottamatta tilin varmuuskopiota.
Hostico-palveluja ei voida käyttää äänen striimaukseen, videoon, tiedostojen jakamiseen tai kuvien jakamiseen.
Myös palvelimiemme käyttö tallennustilana (esim. elokuvat, mp3, kuvat, arkistot, ohjelmistopaketit jne.) on kielletty.

Hostico pidättää oikeuden keskeyttää sovelluksia tai tilejä, joiden toiminta haittaa tai vaikuttaa millään tavalla palvelimen asianmukaiseen toimintaan ilman ennakkoilmoitusta.

Myyntisuunnitelma mahdollistaa enintään 10 isännöintitilin luomisen/lisäämisen maksutta, mukaan lukien myyjän oma tili. Asiakkaat, jotka haluavat luoda/lisätä suuremman määrän tilejä, voivat ostaa rajoja, jotka ylittävät oletusrajoitukset.
VPS:ien tapauksessa, joita Hostico hallinnoi, VPS:lle asennetun ohjauspaneelin lisenssi voi asettaa rajoituksen tilien ja/tai verkkotunnusten määrälle, joita voidaan luoda kyseisen lisenssin alla. Tämä rajoitus voidaan muuttaa ja/tai poistaa milloin tahansa tekemällä vastaavan ohjauspaneelin lisenssin alennus-/päivitystoimenpide.

VPS-pakettien tarjoama tila edustaa palvelimelle varattua kokonaisarvoa, mutta ei arvoa, josta asiakas hyötyy suoraan omien tietojensa (verkkosivustotiedostot, tietokannat, sähköpostit) osalta.
Osa kokonaisvaratusta tilasta tulee olemaan käyttöjärjestelmän ja mahdollisen hallintapaneelin käytössä VPS:llä, mikä vähentää suoraan asiakkaan tietojen saatavilla olevaa tilaa.
Osan tästä tilasta on myös aina oltava käytettävissä käyttöjärjestelmän ja muiden asentamien sovellusten päivittämistä varten.
Hosticon hallinnoimien VPS:ien haltijat saavat automaattisesti ilmoituksen, kun VPS:llä käytettävissä olevat resurssit alkavat lähestyä kriittistä tasoa, jotta he voivat ryhtyä tarvittaviin toimiin.
Mikäli asiakas ei tee mitään toimenpiteitä käytettävissä olevan tallennustilan lisäämiseksi ja se laskee alle 1 % tai 1 GB, Hostico pidättää oikeuden keskeyttää VPS:n toiminta suojellakseen tietojen korruptiolta.

Palveluiden tarjoamien laajojen ominaisuuksien esittelyssä käytetään joissakin tilanteissa sanoja kuten "Rajoittamaton" ja/tai "Ei mitattu" niiden kuvaamiseen.
Nämä sanat viittaavat kykyyn hyödyntää suurta määrää resursseja eikä resurssien rajoittamattomaan käyttöön, tarkemmin sanottuna ilman olemassa olevaa ylärajaa niihin liittyen.
Nämä rajat liittyen luotaviin tai lisättäviin resursseihin (postilaatikot, alidomainit, pysäköidyt domainit, täydentävät domainit jne.) on asetettu numeroon (määrä) 999.
Mitä tulee kuukausittaisen liikenteen rajaan, se määräytyy sopimuksessa määritellyn palvelun osoitetun kaistanleveyden mukaan, jatkuvalla nopeudella XMb/s (kaistanleveys/sekunti) mahdollisuudella ylittää liikenne X*S/Kuukausi (kaistanleveys/sekunti * kuukauden vastaavien sekuntien määrä).

Resurssien käyttö
Jaettu VPS

Jaetun resurssien kanssa varustetun VPS:n osalta niiden jatkuva käyttö enimmäistasolla on kielletty.
Hostico valvoo resurssien kulutusta ja ilmoittaa asiakkaalle tapauksissa, joissa kulutus ylittää seuraavat rajat:

  • CPU 100% yli 30 minuutin ajan

Asiakkaalla on mahdollisuus joko tunnistaa ja ratkaista syntynyt tilanne tai siirtyä Dedicated VPS:ään. Hostico pidättää oikeuden keskeyttää VPS:n toiminta, jos sen prosessit vaikuttavat muiden VPS:ien asianmukaiseen toimintaan VPS-solmussa tai jos useita tähän liittyviä ilmoituksia jätetään huomiotta.

Dedikoitu VPS

Nämä VPS-tyypit saavat 100 % omistetut resurssit.
Niiden käyttö voidaan siten toteuttaa maksimitasoilla pidempiä aikoja.

XIII. Voimassaolo

Tämä asiakirja on voimassa toistaiseksi.
Hostico pidättää itsellään oikeuden tehdä muutoksia tähän asiakirjaan, minkä vuoksi asiakkaita kannustetaan tarkistamaan se säännöllisesti.
Muutokset tähän asiakirjaan ovat saatavilla seuraavasta osoitteesta: Päivitykset ehdot
Suureista muutoksista ilmoitetaan asiakkaille sähköpostitse.
Jos sinulla on lisäkysymyksiä, ota meihin yhteyttä.

Viimeisin päivitys 01.10.2024

Tämä asiakirja on epävirallinen käännös. Oikeudellisesti pätevä versio on alkuperäinen asiakirja romaniaksi. Mahdollisissa erimielisyyksissä romaniankielinen versio on määräysvaltainen.