Webhotellipakettien aktivoiminen
Seuraavaksi käymme läpi kaikki tiedot ja menettelyn Hostico-asiakastilistä poistettujen hosting-pakettien palauttamiseksi.
Jokainen meistä on joutunut tilanteeseen, jossa emme ole onnistuneet suorittamaan maksua eri syistä, ja palvelumme on keskeytetty. Palvelun palauttaminen, useimmissa tapauksissa, edellyttää tukitiimiin ottamista yhteyttä, ja jos he eivät tarjoa puhelintukea tai live-chatia, ainoa jäljelle jäävä vaihtoehto on sähköposti, joka tiimin nopeudesta riippuen voi tuoda nopeamman ratkaisun tai ei.
Seuraavaksi käymme läpi vaiheet, joita tarvitaan Hostico-asiakastilitilauksen uudelleenaktivointiin.
Ensimmäinen asia, joka meidän on tehtävä, on varmistaa, että olemme autentikoituna oikeaan asiakastiliin, jossa keskeytetty palvelu sijaitsee.
Sitten siirrymme vasemmalle osioon „Palvelut” ja valitsemme keskeytetyn palvelun tililtä, jonka haluamme aktivoida uudelleen.
Jos jos palvelua oikein, kaikki paneelin vaihtoehdot ovat yksivärisiä (harmaana), lukuun ottamatta sivun yläosan osiota.
Aktivoidaksesi prosessin, napsautamme vihreää painiketta „Tilapäinen Aktivointi”.
Huomautus: Jos paketin aktivointia ei ole mahdollista (eri syistä), sivun yläosassa ei ole ilmoitusta, ja aktivointi on mahdotonta.
Jos jos tapahtuma on tapahtunut onnistuneesti, meidät on vastaanottamassa vahvistusviesti, ja sen jälkeen kun sivu on päivitetty, kaikki isännöintipaketin toiminnot aktivointuvat jälleen.
Huom:
- Oletuksena hostingpalvelut pidetään automaattisesti aktiivisina 7 päivän ajan eräpäivästä. Paketin uudelleenaktivointia voidaan hakea vielä 7 päivän ajan, mikä nostaa lykätyn ajan yhteensä 14 päivään eräpäivästä.
- Palvelujen aktivoiminen on mahdollista vain 90 päivän välein. Jos olet pyytänyt aikaisempaa aktivointia viimeisten 90 päivän aikana, aktivointi ei ole mahdollista sekä sinulta että Hosticon operaattorilta.
- Jos palveluissa, jotka on keskeytetty muista syistä, kuten Hosticon ehtojen ja sääntöjen rikkomisesta, asiakasliittymästä aktivointi ei ole mahdollista.
- Suljetun hosting-paketin aktivoiminen ei ole mahdollista. Jos sinulla on ollut hosting-paketti, joka on poistettu Hosticon palvelimilta, sinun on joko tilattava uusi hosting-palvelu (jos vanhat tiedostot eivät kiinnosta), tai otettava yhteyttä tukitiimiin tarkistaaksesi, onko vanhojen tiedostojen palauttaminen mahdollista.
- Jos tapauksessa, jossa et ole pyytänyt aktivointia viimeisten 90 päivän aikana, ja aktivointipainiketta ei ole saatavilla, sinun on otettava yhteyttä myyntiosastoon tarkistaaksesi esitetyn tilanteen.