Usein kysytyt kysymykset
Selaa yli 550 Hostico-dokumentaatioartikkelia
Opi, miten cPaneliin pääsee: suoran linkin tai tilin IP-osoitteen kautta, riippuen nameserver-asetuksista.
Nollaa cPanel-tilisi lähettämällä sähköpostia osoitteeseen help@hostico.com. Huomioi: kaikki tiedot poistetaan, ja tili palautetaan alkuperäiseen tilaansa.
Tässä artikkelissa esitetyt vaiheet kuvaavat menettelyä addon-verkkotunnuksen tai täydentävän verkkotunnuksen cPaneliin pääsemiseksi.
Astu alla olevaan kappaleeseen, miksi virhe A DNS entry for the domain DOMAIN_NAME already exists näkyy.
Opi tietää, kuinka lisätä wildcard-alidomain cPanelissa ohjaamaan kaikki olemattomat alidomainit tiettyyn kansioon.
Tutustu siihen, miksi cPanel ei päivitä hosting-tilaa tiedostojen tai sähköpostien poistamisen jälkeen, ja mitä asialle voidaan tehdä.
Löydät tästä artikkelista, voitko käyttää useita käyttäjiä, joilla on eri salasanat cPaneliin kirjautumiseen.
Alidomainit ovat tarpeen lisäalueiden toiminnalle cPanelissä. Opi, miksi näitä alidomaineja ei tulisi poistaa.
AWStats ei näytä tilastoja, jos tili on ollut aktiivinen vähemmän kuin 24 tuntia. Odota päivä ja tarkista uudelleen; ota yhteyttä tekniseen tukeen, jos ongelma jatkuu.