Usein kysytyt kysymyksetKaupallinen

Mikä on toistuva maksaminen?

Toistuva maksaminen mahdollistaa kortin automaattisen veloittamisen palveluiden jatkamiseksi, mikä yksinkertaistaa laskujen hallintaa ja niiden vastaanottamista sähköpostitse.

8
Näkymät 20265Päivitettu 11 luniJulkaistu 11/11/2020jolloin Mark Dohi

Toistuva maksaminen tarkoittaa pankkikorttisi veloittamista kiinteiden aikavälien mukaan ostettujen palveluiden jatkamista varten. Tämä vaihtoehto saa aikaan sen, että asiakastililläsi luotu pro forma -lasku maksetaan automaattisesti, ilman että sinun tarvitsee seurata Hostico-asiakastilisi taloudellista tilannetta.
Toistuvan maksamisen aktivointi helpottaa huomattavasti koko laskutuksen hallintaprosessia, kaikki verolaskut lähetetään automaattisesti sähköpostiin ilman, että niitä tarvitsee ladata Hostico-asiakastililtä.
Toistuvan maksamisen ratkaisun valinta on kuvattu artikkelissa: Toistuvan maksamisen aktivointi.

Samankaltaiset artikkelit

Haluan siirtää palvelun tililtäni toiselle asiakkaalle, miten menettelen?Usein kysytyt kysymykset /Kaupallinen

Tässä artikkelissa selitämme vaiheet, joita on noudatettava siirrettäessä palvelu yhdeltä asiakastililtä toiselle.

10
jolloin Mark Dohi
Näkymät 1452
Päivitetty 9 kuukautta sitten
Julkaistu 17/07/2018
Mikä on maksimimäärä palveluita, joita voin pitää asiakastilillä?Usein kysytyt kysymykset /Kaupallinen

Jos uskot, että saavutat ostettujen palveluiden rajan, tämä artikkeli on ehdottomasti hyödyllinen sinulle!

1
jolloin Mark Dohi
Näkymät 223
Päivitetty 2 vuotta sitten
Julkaistu 27/07/2018
Tarjoatteko toistuvia maksuja?Usein kysytyt kysymykset /Kaupallinen

Tarjoamme toistuvaa maksamista kaikille Hostico-palveluille, yksilöllinen aktivointi. Automatisoimme maksut korttiprosessorin kautta asiakkaille mukavuuden lisäämiseksi.

jolloin Mark Dohi
Näkymät 255
Päivitetty 2 vuotta sitten
Julkaistu 25/06/2021
Voiko un cont client Hostico să fie șters?Usein kysytyt kysymykset /Kaupallinen

Asiakkaan Hostico-tilin poistaminen on mahdollista, mutta sitä ei suositella. On parempi sulkea tili, jotta tärkeät tiedot säilyvät.

jolloin Mark Dohi
Näkymät 189
Päivitetty 2 vuotta sitten
Julkaistu 04/01/2019
Mikä on asiakaskoodi ja miten voin sen löytää?Usein kysytyt kysymykset /Kaupallinen

Selvitä, mikä asiakastunnus on ja miten löydät sen Hostico-tililtäsi, jotta voit tunnistaa sen ainutlaatuisesti laskutuksessa ja palveluissa.

jolloin Mark Dohi
Näkymät 161
Päivitetty 1 kuukausi sitten
Julkaistu 11/09/2020