Olen maksanut, miksi lasku näkyy maksamattomana?
Selvitä, miksi maksamaton lasku näkyy heti maksamisen jälkeen ja kuinka maksut käsitellään palveluiden aktivointia varten. Hyödyllisiä yksityiskohtia täällä!
Maksut käsitellään manuaalisesti myyntiosaston toimesta niiden saapumisjärjestyksessä. Suuren maksumäärän tai maksuihin liittyvien ongelmien tapauksessa voi ilmetä viiveitä asiakkaan maksun ja laskun myöntämisen, sekä palveluiden aktivoinnin tai uusimisen välillä. Kuitenkin suurimmassa osassa tapauksista lasku myönnetään muutaman minuutin kuluessa maksun vastaanottamisesta.
Tärkeää: Kuukauden viimeisenä päivänä tai viimeisinä päivinä, kortilla maksetuista laskuista annetaan vain seuraavan kuukauden ensimmäisenä työpäivänä. Vaikka lasku näkyy tässä vaiheessa tilassa MAKSAMATON, tilatut tai uusitut palvelut käsitellään pyynnön mukaisesti. Tämä viive johtuu kirjanpidollisista syistä, ja sen jälkeen annetaan lopullinen verolasku vastaanotetusta määrästä. Laskun rakenteesta voit katsoa tämän opastuksen.
Jos maksat pankkisiirrolla, suosittelemme, että lähetät maksutodistuksen osoitteeseen commercial@hostico.com, jos haluat palveluiden aktivoinnin tai uusimisen etukäteen. Lasku toimitetaan vasta sen jälkeen, kun summa on saatu Hosticon pankkitilille. Pankkisiirtojen käsittelyaika voi olla 2-24 tuntia kotimaan siirroissa, kun taas kansainvälisissä siirroissa kesto voi nousta 48-72 tuntiin, riippuen myöntävästä pankista.